sommar:)

heej!! somaren har inte så bra start här:S.inte för mig heller:,(.
igår var jag i nacka med sofie:).jag hittade typ inget köpte bara 2 örhängen på glitter...bussresanhem blev trist...det var det ända jag har gjort.....e det bara jag men jag tycker sommaren går fort redan>:O.



                                                           här är en bild:
                                                          



                                










                                                          du kan inte göra så här jag har inte gjort något:S(tänk på dom gamla minnena)   ;)
                                                                                  elli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0