anne sofie östersköviken=läskigtkul...:S

heej!! idag var jag med anne<33 & sofie<33 iv hade superduperkul:D.vi gick till östersköviken o bada isssssskallllt brrrrrr. men sedan så skulle anne gå på toa o kissa och vi såg ett dass så vi gick ditt fast det var låst och det var skiiitt läskigt för vi hörde prat och någon som ryckte i handtaget.... o fes hahahahahahahahahah thahahahah...men det var jätte läskigt vi ska gå ditt imorgon också och titta om det fortfarande låter där innifrån...jag skojjar faktist inte det lätt från dörren. och när anne<33 och jag hade gått ditt och skulle säga till sofie<33 så trodde hon inte på oss men hon hörde det sedan också. jag blev nog väldigt rädd:S...aa tycker så synd om sofie<33 för hon har jätte ont i huvet. till dig:hoppas du mår bättre,bra...kom till skolan imorgon snälla;Dyttepytte liten bild:)



                                                                     kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0