hemma nu... ),:)

ola!!nu är jag hemma från spanien jag lärde mig några ord
frukt=frutas:)    inte så svårt
helado=glass;)
och några andra ord också...:)
och på mobilen stog det att man hade ett abonumang som heter moviestar och på ett annat ställe vodafone typ jaja..:D
och i förgår var jag med sofie och anne vi badade typ först det var halv kallt iallafall FÖRSTA DOPPET:) och senare på kvällen så hade vi vatten krig:DDDDDD..och vi blev så blöta så det var ingen ide och gå upp så man var ju tvungen att doppa sig med vanliga kläder SKOJJ KAN MAN JU SNACKA OM.och igår så var jag med ida och anne vi hade ochså kul men vi tittade på film det blev alvin o gänget 2. och en av ekorrarna hete ellinor fast det stavas på ett annat sätt men ändå:S:)och idag e jag men anne och vi ska hoppa stutsmatta neej jag vet faktist inte något roligt hittar vi vell på anne tycker vi ska baka......ää OK  hon säger att vi SKA baka:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0