Disco,

Hej! igår kväll var det disco, och det var skit kul , fast såklart sitter man i entrén först då alla kmr haha :D. Iaf sen så skulle man till "där man hänger av sig kläder aa fast inga kom så där satt man och chilla och sen så helt plötsligt säger dom att man ska till staylingakuten även fast passet vid "gaberoden" inte var klart... aja sen så skulle jag till enteé igen men det kom ju inga så man tog lite *host* lite pausen då och då.. jaja , det var jätte kul att hålla i ett disco. asså jag visste jue inte var jag skulle vara så jag dansa 2tryckare,1bug,1galnastedans m.m med Sofie , haha sen så galnaste håret fifan vad alla såg ut ;), men idag ska jag chilla och jag har jätte hes röst frö man skrek vi musiken igår ;)), men jag tog inga blider igår "SadFace":'(

puss


Kommentarer
Postat av: hello

hej hur mår du?

ha en underbar kväll : )

KrAmSiSaR <3

; )

2010-11-14 @ 18:31:05
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0