DU kan vara omogen!

du är så jälvla omogen säger att alla härmar dig , men det är mer du som härmar oss..
så jävla omogen skitsnackare som snackar skit om alla!
ja vet att det här är onödigt att skriva på bloggen men jag lackar sönder på DIG!
sluta tro att du är ngt kalla inte mig fjortis för jag är långt ifrån det..
jag vill inte kalla dig Bitch frö då skulla jag ljuga...
men jag kan kalla dig en omogen dryg jävel, och snål vi betalar fan allt frö dig men får man tillbaka det..nee för du väljer dig själv före oss och köper ngt bättre till DIG SJÄLV!!
och sen att du inte bara kan säga det till mig utan du ska dissa mig och sen när du kmr hem skriva på bloggen -.-
det är så jävla onödigt.
skaffa ett liv frö du kmr inte ha ngra vänner senare i livet..
så ett tips:
sluta snacka bullshit och sluta vara dryg förfan
säg till om du vill ta ett snack, om du ens vågar! tror inte det för jag vet att jag kmr få dig stum...

ursäkta svär ord men jag lackar sönder på denna person
säg till i skolan om du vill snacka!


Kommentarer
Postat av: ida sucree

det är om mig elr hur?

2010-11-19 @ 15:24:57
URL: http://sucree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0