.

vem fan har du blivit?
för det första jag tror inte att jag är äldre , har du sätt dina egna bilder?
din jävla slampa.. du sititer i linne om säljer di själv.
man vett inte vad man ska tro om dig nu.
allt har förendrats ,
du kan vara rolig och snäll. Men just nu är du inte det.....
fatar du inte att om du ska fortsätta vara elak , så kanske inte jag vill vara din vän längre,
och sluta försökaat göra mig avennsjuk!!! ;(
men du ska veta att jag bryr mig inte ett dug.
jag älskar dig och bryr mig om det, men nu tveckar jag om du tycker så om mig?,
det var fan ett omoget bråk DU startade.
och du är ett ego, som säger att du är snygg , du vet själv vem dett är jag skriver om.
men det tjäns som vänskappen melan os är svår att försttöra vi har gjort för myckett tillsamanns! men jag vet ju inte vad du tyker? , så om du ska bryta våran vänskap nu.
aja hoppas du får ett lyckat liv.

FUCK OFF BITTCH!


Kommentarer
Postat av: Du vet vem det är !

JAG! Elii fuck off .. aa jag säger ialla fall att jag är snyggare än dig din bitch aa vår vännskap är slut pga dig ditt äkel till vän !, ska jag äsga sanningen aåå gillar nästan ingen av dina vänner dig dom har snackat om dig såå jävla mkt ! du kan fann inte säga att jag har förendrats det är din attetyd som har förendrats droppa det gmn.. Är så jävla les på ditt tjat om att jag har förendrats vår vännskap är över säger jag bara! hatar dig verkligen på riktigt vem säger liksom pms barn till någon jälva nolla tur att jag har riktiga vänner som bryr sig om mig :), till skilnad till dig ditt falska äkel.. juste vare inte du som sa att vi skulle sluta göra såna här inlägg elr hur ! JUST ! VÄX UPP ETT FÖRSLAG :)

2010-11-07 @ 16:23:41
Postat av: Anonym

Seriöst brudar tagga ner för fan! Vafan bråkar ni om? Båda borde sluta kalla varandra äkliga och sånt skit, ALLA förändras? Man är inte samma person hela livet! Båda är jäävligt omogna som håller på så lägg ner!

2010-11-07 @ 19:57:36
Postat av: Anonym

Ledsen men kan du vara snäll att inte lägga dig i? Blir bättre då tror jag :)

2010-11-07 @ 20:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0