ballonfight,

heeJ!!
igår så var jag med julia,anne och ida , vi hade skit skoj , vi gick ut och så skulle vi ha bara krig men vatten flaskor som man sprutar i håret men , men ena gick sönder , hehe .. men då så kom vi på att va kanske kan ha vattenbalonger så då fylde vi några balonger och kasta på varandra och det var grym ruuuuuuuuuuligt!! , och sen så när alla hade gått hem åkte jag pappa och farfar till pizza hut och åt , och det var skiite gött ;) , och när vi kom hem så var jag med sofie och vi snacka om en massa (sofie du gjorde fel varför gjorde du som du gjorde <3) menmen vi hade ruuligt vafan som alltid , sn så gick jag hem vid halv 11 , och så men hon är söt ,).


pussallaunderbaraläsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0