happy halloween , or scary halloween..

nej jag drev , aja idag är det "svenska" halloween ! det ska bli skiit skojsit för att jag ska gå ned ida och sofie mina älsklingar ;) , sen så ska dom sova här ruuligt .. och sen så ska vi vell käka godiset heheheheheh . Men det ska det ska bli jätte kul !. Har presic varit ute med Bamse , och nu ligger jag på golvet och bloggar och försöker hitta ngt roligt på tv:n , men nää nu kom mamma och emilia och ska se på tv . jaa jag får ont i hackan av att ligga såhär och i nacken ska nog resa mig snart´.. men det orkar jag inte heh , ohh nu la jag mig på ett bättre ställe . Det är jobigt att blogga med en hand.


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0