sry ,

heej!! dålig uppdatering -vet .. men orkar inte bara ibland men ska bli bättre ;)
aa idag så var jag i skolan och
NOn var rolig , men inte så bra för man sprang typ bara runt hahah ! :D
aa , på kvällen var jag med sofie vi cyckla först till en isjö och tog 4-5 foton ! sen så åkte vi till sofie och titta på hannah montana forever , nya avsnitt vetdu .. sen åkte vi och cyckla till vinterhamn och sofie åkte iväg så jag fick cyckla själv tillbaka :( . men sen så typ cyckla hon iväg igen fast då var vi vid ica .. men ändå det var läskigt , sen så leker hon zombie och skrämmer mig , jag blev så rädd -.- , sen så blev sofie rädd hon var ensam i mörkret med 2 cycklar haha , sen så snacka vi bara om boys "hehe elli gilla ;)" imorgon ska nog hon,jag,ida&anne vara ,eller hon,jag,dennis.sönnerberg&david.blomstrand .. aa jag vet inte ngt sånt .. :D<33 

puss
BFF´s <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0