!

heej!! skalan var vell som vanligt idag , tråkig c): .. men jag hoppas att det blir bättre imrn ;) .asså vet ni att jag "GillarInte" en person som tror att den e ngt men e inte det som tror att den kan ta över sin klass , så jävla töntigt ! -.-


igår så var jag med sofie vi cyckla till vinterhamn och så såg vi david , dennis och calle .. och vi *host* spionerade på dom hehe , ville jue veta vad dom snacka om ;) .men sen så blev jag ass seg,trött och ville sova för efter julia&toves fest så var jag shiit trött ;) sov nte på hela natten :P .och igår så bakade jag bullar med mamma götte blev det ;D 

idag så cyckla jag lite när jag kom hem och snacka lite med sofie i telé och sen så mötes vi sen åkte jag hem !
och typ så ,


En person jag känner ljuger som FAN !
En person tror att den e bäst !
En person gillar nte mig !
En pesoon litar jag nte på !

livet e som det e :D . skrattar åt personen som tror den e bäst amen seriöst det e töntigt !
och alla dom jävlarna är avensjka på en annan person , tjej drama ;) .


natti natti
puss :* 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0