frukost

heej!! sitter och äter min frukost villket e 2 rostemackor . det e gott ;) .. men idag sak jag åka in och shoppa fast först på match -.- det ska bli så kul .. nee men efter blir det roligt för då shoppar jag haha ! . sen efter ska jag  ???? ???? ??? ??? ;) ..


åhh nu när jag sitter på stolen så kommer jag ihåg vintern när sofie,ida och jag rapade och spelade in vidio klipp på sofies data sen klippte vi ihopp allt och det blev en vidio som vi skulle vissa för klassen men vi gjorde det alldrig .. men vi ska "hoppas jag" :D<33 YOO ;) ..

IMORGON hade jag inte tänkt mig något specielt men nu ska vi se vad elli hittar på haha !! ;D

olala driver som FAAAN ! ;) HAHA visste inte att jag hade bilden kommer inte ihåg den  nästan som jag alldrig sett den :0 läskit :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0