hej jag heter ellinor och jag e rolig haha !

heej!! idag så var jag i skolan det var ovanligt roligt och dagen gick fort :? . annar brukar det kännas som om man sitter framför skolbänken i timmar men nu gick det fort som fan okej kanske inte så fort men aa ni fattar? ;) . sen efter skolan så var jag med anne & ida faaaan vad roligt nee inte precis vi var hemma hos mig och satt vid datan haha kul vah ? :O .. nerå men det e juh rolig när man får vara med dom här tokungarna .. fast det e tråkigt att sofie e sjuk ;( .. men det ska vi ändra på ;) hahahahah .. ikväll så ska jag .... ... ... :D<33 hahaha nu e jag rolig igen haha ! . och imorgon ska jag shoppa med syster/mamma :)<3 kram :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0