NF

tjena bloggen , idag fick jag planer faktist .. syrran hade ,match så innan matcen så åkte jag till sickla med farfar och handla 2 linnen från JC :) .. och bött ett par skor som var för små , sen så var det match och då skjutsa farfar mig till forum så där fick jag gå själv och shoppa var fett snice !!! .. jag gick ifrån botten till högsta våningen :D .. såg alla affärer men gick bara in i dom bra affärerna heh , jag handlade 1 kofta från BIKBOK , en tröja från NEWYORKER och en typ av klänning från NEWYORKER ;D .... sen i sickla fick jag en ny top model bok av farfar :) .. som jag redan målat 5 sidor i tihihi ;)


imorgon så har anne och jag bestämt att vi ska vara :D<33




pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0