sov över hos ida !

heej!! från igår tiill idag sov jag över hos ida men innan det tog jag en cyckel runda ! haha nörd jag e ! ;) .. men det var skönt i guese ! sen så när jag kom hem skulle jag vara med david , dennis och sofie men det hände alldrig men jag snacka med sofie i tele .. långt samtal 1 timme hehe .. med det var rooooooooooooooooolllllllllllliiiiiiiiiiiiiiiiiiigggggggggggggttttttttttt ! ! .. imorgon e det TRÅKIG skola som valigt tur att man gjorde läxorna thise time "hehe" .. men imorgon efter skolan får det faaaann ta och bli david dennis och sofie .. jaa vi säger alltid att vi ska "leka" men det blir alldrig så am i right or what?!! .... yehh nu e jag glad för sofie gjorde mig GLAD  :D .. i gemon tele ? :O<33 .. det var 3 dagar sen jag såg henne :´(<3 . but tomorow ..  
 ska sova nu aa precis NU ! så godnatt sötisar :* .. i am back tomorow ;)




puuussss <33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0