Hahahahahahahhaahahahah Vänta ...... Ahahahahahahahahahahhahahahahaah

Hi darlings ?
HAha jag flummar vad tråkigt jag har men d är liksom musiken :s .. Aja idag ska jag : ÄTA !!
Mmm MAT ♥
Neej nu ska jag duscha och sen ska jag sminka , klä på mig osv. Sen ska jag te pizzan och äta .. :) (tack♥)
Men .. jag chattar mä Sandra :o .. Ska jag bara lämmna Sandra ? .. Aja Hej Sandra oom du tillar på min blogg nu så vet du att jag ducshar men håll ut jag är på väg bby ;)
HOn gör ny header ! , Kanske jag oxå ska göra har haft den ganska länge .. men jag veet inte hur man laddar upp .. Aja .. Får ta och lära mig d ? :s . Nu ska jag springa in i dushen Freash :D ..
Låååååååååååååångt inlägg ?
-Inte ny-
puusss

Kommentarer
Postat av: Jossan

sv. Aw, taack! :D & detsamma!

Haha jag tror att alla tjejer tycker att tjejer är bättre än killar faktiskt ;) Iallafall dom flesta.



2011-04-03 @ 14:49:39
URL: http://josefinsunnanlid.blogg.se/
Postat av: TUSSE

Vinnaren av dagens blogg finns nu uppe på min blogg, anmäl dej gärna igen :) Ju mer ni skriver ju mer chans har ni!! :)

2011-04-04 @ 16:10:14
URL: http://tussex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0