Jullovet började såhär

Vilken dag. Började med julavslutning, jullov osv. Följde Mikkis hem med Linnea, glömde väskan där och hon låste och skulle inte komma hem förens sju (Min mobil hade inge batteri, och laddaren låg i väskan). Då försökte jag och linnea bryta oss in, gick sådär. Eftersom vi förstod att alla dörrar var låsta gick vi hem till Linnea och hennes brilljanta idéer. Vi gick och frågade om någon hade en laddare. Ingen hade det. Så vi drog till forum för att hitta en laddare, ja ni förstår säkert hur det gick. Vi (jag) pallade inte vänta på bussen så vi tog någon random buss och var sedan tvungna att gå över skuru bron. Vart även tvingad att lämna in ett papper. Så vi drog tillbaks till skolan men insåg att pappret låg i väskan. Drog direkt till Agnes efter det i hopp om att komma in i värmen, men såklart var ju dom inte där. Så vi spelade fotboll. Fast Linnea fick en till idé om att vi skulle gå till Agnes bod och sätta oss där, hör ni hur mobbat det låter? Men det fanns madrasser och täcken där. Sen var det ju en helvetes resa hem utan mobil. Nu är jag hemma. Ikväll ska jag inte göra något orken är slut. Film för mig, pusshej!
-bilden är till Linnea som inte trodde att jag har en egne macbook, baaaam-



Kommentarer
Postat av: Sofie Hammarström

så du har ingen mobil nu? hur fan ska man nå dig då? :(

2011-12-23 @ 10:42:34
URL: http://sofiehammarstroms.blogg.se/
Postat av: Anne♥

Woop woop mina ben där på bilden♥xD

2011-12-23 @ 16:41:29
URL: http://bubblelee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0