Asso serriööst ?!

Asså snart sätter jag ett fucking lösenord på bloggen för det är än jävla kopierare som fucking tar alla jävla ord som jag kommer på själv , jag vet liksom att det inte är mina ord men H*n skiver som bara för att jag gör det. ( Jag är inte egoist ). det är bara att det är så jääävla irriterande , sen så tror du att du är så helvetes cool. Jag hatar den du blivit..Visst alla förendras men inte lika jävla mycket som du aaaaah. Allvarlig lägg av din tönt.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             Tyck att jag är omogen men jag orkar inte med dig nått mer.
Verkligen tummen ner för dig!

Kommentarer
Postat av: sofie

Elli man har inte egna ord direkt, men slösa inte tid på dom, copycats har bara inget liv, istället för att skriva på bloggen ta det face to face så dom fattar (:

2011-05-26 @ 20:55:01
URL: http://smartest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0