INTERNET-ÄNTLIGEN!

Herregud har inte varit inne på internet runt 2 dagar nu. Vet ni hur lyckliga jag är? Aja är i London som sagt, hur najs som helst. Har faktist aldrig rest till ett land där det är kallare liksom när vi reser är det till ett varmt land för tusan, men imorgon ska det bli rund 17 grader tror jag, även fast det är skit skönt väder här inte varmt eller kallt emellan typ.
.
.
Aja idag drog vi iallafall in kolla på big ben, har inte fattat det speciella i en stor klocka, ba woooow kolla klocka fett imponerande. Men vi drog ju direkt efter till staden, kollade omkring lite på abercromebie fitch där jag hittade endast en tröja för 700,  brukar inte köpa såhär jätte dyrt, men vi är i london och man lever bara en gång! Sen hittade vi en billig butik bh+trosor 20kr, epic mig att bara köpa 2 bhar och 2 trosor, menmen! Köpte lite mer..
Imorgon drar vi in igen, sen lite senare på kvällen ska laget ha match!
Fortsätt ha en trevlig kväll, kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0