Gråter, av glädjetårar för att det var så förbaskat skönt att kissa.

Tjena godag hur är det i lingonskogen?
Nejmen jag ångra mig vill inte pausa bloggandet, jag tänker inte gå runt och vara deppig/sur för din skull. Inte allt för lätt att hindra det, men jag försöker som satan ska ni veta. Imorgon ska jag i alla fall få träffa min bästavän!
.
Idag så drog jag Mikkis och Agnesius hem till Mikkis, sen skulle Mikkis iväg så jag och Agnesius drog hem till henne istället. Dom är Awesome liksom bara så att ni vet!
.
Höstlovet- Just, hela höstlovet är planerat, för den här helgen sover jag hos Agnes alltså på Halloween, sen direkt där på Måndag drar jag till London är där tills Fredag. Från Lördag-Söndag sover Sofie hos mig! Bloggningen kanske inte är på topp men jag kommer försöka så gott det går!
.
Jag har världens snyggaste,snällaste,smartaste mest underbara bästis man kan få, kolla bara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0