Jag är redo, jag är redo

Har precis plockat upp från golvet, duschat och tagit fram kläder tills imorgon! fett organiserat. Känns toppen att slippa vela framför gaderoben imorgon, yey!
Iallafall drog in och handlade lite med kvinnan som skapade mig, ni vet hon med pengarna och min syster. Haha, jag har faktist vänner. Var tvungen att säga nej till Tim, Anne och Ida F idag. Kanske är med dom imorgon. Aja handlade 5 påsar mycket för mig jag gillar egentligen inte att shoppa eller jag kan typ inte men jag fick med mig ett par jeans, en vit blus, trosor/bh,två stickade tröjor och en väska. Kanske glömde något men skit samma. Ska sätta igång en film se 5 minuter och sen sova!
Ha en god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0