That bitch can't bring me down

Nu är jag reparerad,glad och mår som man ska må i början av lov! En vecka var allt jag behövde.
About today, jag väntade lite på Sofie så jag följde med Wahida till Orminge, va satte oss och snacka om vardagliga saker typ eller rätt allvarliga saker, fast det blev inte så allvarligt tillslut som vanligt. Sen påväg hem blev det mest omöjliga möjligt, Sofie klev på bussen. Blir såhäääääääär taggad när jag ser henne hon gör verkligen min dag! Jag pratade med henne och jag är hemskt glad för hennes skull, vänta inte för länge älskling!
Ska fixa mig lite inför kvällen, wiiiihooo!

Kommentarer
Postat av: sofie

hihih aw älskling! du är så söt, fyfan vad det ska bli kul ikväll, vi ska röja hela placet upp och ned! ;D älskar dig bestis!

2011-10-28 @ 17:25:58
URL: http://sofiehammarstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0