Bara för att mitt internet suger.

Ville bara tillägga att mitt internet suger.
Dagen har iallafall varit hyfsad. Var i skolan, som vanligt. Efter det drog jag och Sofie hem lämnade väskorna och fixa oss lite. Sen tog vi bussen som var framme i slussen halv 6. Tog oss över till grönan och åkte lite saker, sen vid åtta kom Veronica Maggio och uppträde, vi såg absolut ingenting.. Fult med folk. det var ju bra för ingen åkte något så vi sprang omkring och åkte. Har haft en fet kväll med min fina vän. Förutom att det gör ont i halsen eftersom jag skrek och pratade mest för att det är kul Känns som jag svalt en råtta. . När jag kom hem var jag logom trött, gjorde iordning varm choklad tog fram plopp och kexchoklad. Hittade filmen "Män som hatar kvinnor".
Nu ska jag på dejt med kudden, gonatt!
Soet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0