Jag tror du söker efter mer än du ser men jag ser att du ler och jag tror att du tvivlar, var jag än i världen vänder står jag här med tomma händer längtar efter något som kan rädda mig

Det var ett tag sen jag kom hem nu.. Var i stan med min syster fick bara med mig ett par jeans, måste dra in igen..
Haha!
Sitter i alla fall i soffan och kollar på tv, lyssnar på music och tuggar tuggummi. Ensamen är jag också Tyst och omysigt.
Imorgon drar jag och Sofie till grönan, det var länge sen och det stänger snart. Fett synd.. Har fått användning av guldkortet.
Nu ska jag återgå till att kolla på tv, the new daughter på 22 Canal+ action. Thriller usch fett läskigt.
Höres!
Tog någon bild från photo booth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0