Söndag- inge lust

Idag är en dag till chillning och läxa. Har inte gjort ett minsta inlägg på bloggen, haft lite halvt ångest för det. Men nu gör jag ett. Som jag sa så har jag bara chillat idag, gjort lite läxa. Hela helgen har jag gått miste om pga utegångsförbud. Känner hur min blogg blil sämre också. Men jag gör så gott jag kan. Mitt liv går dessvärre inte ut på att blogga. Grejen är att jag vill inte vara lat och inte uppdatera, jag hatar när jag går in på bloggar och märker att de inte uppdaterat. Det suger. Nu har vi iallafall fått våra skoldatorer så jag kommer kunna uppdatera från skolan. Random ihopklippning, btw, bilden längs när är där för det blev tomt annars!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0