Bada pool? Elli bjuder

Väldigt mysig nyår i år. Först kom det hit några gäster, vi åt, pratade. sen vi tio i tolv drog jag till Sofie, vi kollade på raketerna och skålade (hehe). Försökte ta bilder, tog 90 samanlagt, ungefär fem stycken blev bra. Blev en bra nyår. Även fast det är överskattat, alla tror att det kommer bli lyckat. Det händer ju ibland, man kan även bli pannkaka av det hela. I allafall när raketerna var slut gick vi runt, eller gick vi körde omkring med en ica-vagn och snackade. Mysig nyår som sagt, god fortsättning!

Kommentarer
Postat av: Agnes

Hahahah hade du svårt att hitta en bild jag såg mer galen ut på?????

2012-01-01 @ 03:44:21
Postat av: Carla - fotografi

Åh vilken mysig bild!

Jag vet själv hur jobbigt det är med spam-meddelanden, men jag kunde inte finna någonstans

att du inte vill ha tips på tävlingar och liknande... Därför vill jag bara påminna om en tävling jag har just nu.

Du kan vinna en freebra från freebra.se till dig eller kanske en vän!

För att vara med och tävla klickar du dig bara in här:



http://standingcarla.blogg.se/2011/december/tavlingstime.html#comment



Och skriver"Jag är med"

Ibland hålls det även lite fototävlingar och liknande, hoppas du vill vara med!

2012-01-01 @ 12:11:19
URL: http://standingcarla.blogg.se/
Postat av: Anne♥

Hörru skulle inte du byta blogg? elr vad det va ;D<33

2012-01-01 @ 16:51:23
URL: http://bubblelee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0