ingen tid

Min blogglust har tagit slut, orkar inte, som ni märker gör jag inga inlägg. Ska försöka förbättra mig. Iförrgår skulle jag vara med Sofie i stan men mobilen hade ingen laddning så jag följde med Linnea, Agnes och Emilia hem, vi gjorde random saker, drack vatten, haha. Igår följde jag med Sofie till nacka forum, hon skulle köpa något, bussresan hem var bäst, golvel osv. Idag fick vi håltimme på slöjden och slutade tidigt, åkte hem direkt efter det, men nu ska jag tydligen tillbaks till nacka för att träffa Agnes, Linnea och Mikkis. Har rätt båttom, så inlägget blev töntigt och dåligt, men som sagt ska försöka uppdatera mer och oftare!
Fred Ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0