Pluggar

Gillar inte Hollister butiken, det är trångt, mörk, och man kan inte höra vad man tänker. Ja, jag var så illa tvungen att dela med mig av det, vet inte om ni förstod men efter skolan drog jag, Linnea, Agnes och Emilia till stan, mesta del av tiden satt vi inne på donken. MAAAAAT ♥. (Vi slutade före lunch idag, typ elva eller något, Tjilligt). Vi drog ifrån stan ganska tidigt vid fem ungefär, mötte min syrra på bussen så vi pratade lite om, hehe det var inget. Sen kom vi hem och har varit ensam sen dess, har faktist pluggat, fet dutti flikka.
Slänger in två iphone bilder, bara för att jag är så irriterande så jag bombar deras iphones med egopix.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0