Tjejmiddag

Städat hela dagen, började med att jag vaknade och det första jag gjorde var att gå upp och städa, har inte hunnit med dator, tv eller mobil. Har städat vardagsrummet, köket, hallen, båda badrummen och mitt eget rum + torkar av bort och dammsugit, duschat där imellan och nu äntligen ska jag äta min frukost. För klockan sju kommer flickorna mina och äter, badar i "bubbelsaken" osv. Å idag skiter jag fullständigt i att platt håret, vi ska ändå bada. Det bästa med kvällen är att min syrra ska på någon fotbolls cup, som slutar tolv och dom kommer hem ett, så vi är ensamma. Chill, chill, chill! Nu kom pappa hem med maten tills ikväll, ska gå och kolla, hörs!

Kommentarer
Postat av: Emelie Gustavsson

Fin blogg, allt bra? :)

2012-01-05 @ 19:08:34
URL: http://eemelieggustavsson.blogg.se/
Postat av: Molly

Fin blogg, ska vi följas på bloglovin? :)

2012-01-05 @ 19:59:34
URL: http://mollyannasvedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0