Igår

Sa igår att jag skulle berätta om igår.
Igår vaknade jag, fixade mig, mötte upp Sandra, drog till stan. Sen var vi där i ett tag. Det var sjukt varmt, så vi satte oss vi kajen, som två awesome brudar, vi åkte djurgård färjan. Sen åkte vi till gallerian och köpte "saken ni skulle gissa, visar i nästa inlägg ;)". Tappade även bort min mobil, men den hittade vi. Har verkligen saknat Sandra. Vi hade det sjukt kul, och vi ska träffas igen så snart som möjligt!
Tyvär råkade jag skicka fel bild från mobilen så raderade jag bilden jag skulle lägga upp, så smart ibland..


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Haha vad bra! :D Om du har såna här tävlingar,typ veckans blogg eller liknande så får du gärna säga till!:)

2012-03-01 @ 21:20:34
URL: http://isabellelindqvists.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0