NO LMFAO FÖR MEJ, NEJ NEJ. LITE KUL ÄNDÅ.

Igår var det lite kaos, det var fredag och jag skulle dra till grönan för att se Lmfao på grönan, först fick hon inte så jag åkte med Mikkis till hennes hästar och red, hon har två hästar. Det var jete mysigt, inte för att jag kan rida me ändå.
.
Senare påväg hem så fick jag sms av Linnea och hon sa att hon fick gå, då hade jag typ deppat ensam i bussen, fatta hennes mamma gjorde mig gla' när hon ändra sig. Då skulle Danaj med också, ännu kuligare.
.
Så vi drog dit, tog oss förbi hela jevla kön, haha kön, nemen vi seröst kom längst fram på 10min när vi var nästa person som skulle gå in, åh det är så patetiskt så att det blir kul, då har de uppnått maxgränsen för folk. Höl på att börja whina fan. Så bah: "Nä här sitter jag i bilen påväg hem när jag kunde haft jävligt roligt på grönan". Vi drog ju förstås till donken och deppade men mat, hhahaha smalt.
.
Vaknade upp med världens huvudvärk och var törstig som tusan. Ångest.

Kommentarer
Postat av: Emma

Fin blogg! Kika gärna in hos mig med och släng gärna in en kommentar om du har lust med det. Följa varandra via bloglovin? :)

2012-05-06 @ 10:30:22
URL: http://emmawidahl.blogg.se/
Postat av: Sjo9

Søt blogg :)

2012-05-07 @ 17:07:28
URL: http://sjo9.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0